סטודנט מחפש מקום להתנדב ולקבל 2 נ"ז

מחפש מקום עם עשייה ושליחות חינוכית

מקומך איתנו! לחץ לפרטים  

מאירים את המדינה

תאריך: 11 דצמבר, 2018

מאות חניכי OU ישראל הדליקו נרות חנוכה לאורך כל ימי החג בתחנות משטרה, כיבוי אש, עם קשישים ועוד, במסגרת מבצע "מאירים את המדינה"

 

הרבה יותר נחמד להדליק נרות חנוכה ולחגוג את החג יחד עם בני המשפחה, אך לא תמיד זה אפשרי. אנשי כוחות הביטחון -השוטרים והכבאים ברחבי הארץ- לצד קשישים, הופתעו לגלות בחג החנוכה אורחים שבאו לחגוג איתם את חנוכה, במהלך המשמרת בתחנה, או בבית במסגרת מבצע "מאירים את המדינה".

 

במסגרת המצבע, הגיעו מאות חניכי מכרזי הנוער 'דאורייתא' ו'מקום בלב' של OU ישראל לחגוג יחד עם אנשי כוחות הביטחון ולהגיד להם תודה על שהם שומרים על כולנו לאורך כל השנה, כמו גם להגיד תודה לדור המבוגרים שבנו את המדינה. חניכי OU ישראל לקחו עמם ערכות שכללו נרות, חנוכיות, סופגניות ופינוקים שונים לחג, הדליקו נרות חנוכה בתחנות משטרה, בתחנות כיבוי אש, בתחנות מד"א, במוצבים צבאיים, בבתי חולים ובבתיהם של מאות קשישים בכל רחבי הארץ, מקריית שמונה בצפון ועד דימונה בדרום. המתנדבים העניקו למארחיהם את הערכות, קיימו איתם הדלקת נרות משותפת ושרו יחדיו משירי החנוכה. אנשי כוחות הביטחון והקשישים, שהתרגשו מאוד, לא הפסיקו להודות לבני הנוער על הביקור המפתיע והמרגש.

 

המפגשים עם כוחות הביטחון וההצלה השונים הולידו שיחות מרתקות בהם שוטרים, לוחמי אש, שוטרים וחובשי מד"א סיפרו על מעשי ניסים וגבורה מרגשים שקרו להם במהלך עבודתם והמחישו לחניכים מכלי ראשון את המשמעות של "בימים ההם בזמן הזה".

 

מקום בלב זה הבית שלי

לוח אירועים

הבא אוקטובר 2024 קודם
א ב ג ד ה ו ש
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 
 
 
 
 

צור קשר

שם:
אנא מלאו את שמכם המלא
דוא''ל:
מס' טלפון:
תוכן הפנייה:
אנא הקלידו את הספרות: אנא הקלידו את הספרות
טעית בהעתקת הספרות. יש לנסות שוב
הודעתך נשלחה בהצלחה